سلام زردی بچم روی ۶تا۸ است. خانوما خطرناکه ؟

۳ پاسخ

نه این عدد برای ۱۴ روزگی خیلی پایین و بی خطره.
برای دختر من روز نهم ۹.۲ بود ، دکتر گفت خوبه . دیگه نیارش برای زردی

نه عزیزم برای دختر منم همبن بود و دکتر گف مشکلی نداره

مال پسرمن ۱۳تا۱۴,هست

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی