سلام خانوما زردی نه و۸ خطرناکه؟

۴ پاسخ

نه پسر من ۱۲ بود یک روز‌دستگاه استفاده کرد و‌ب مرور بعدش اومد پایین

ن خوبه دیگه پایین ده خطری نداره فقط مواظب باش بالانره

حسابی شیرش بده زودتر از بدنش بیاد بالا
چند روزشه؟ خیلی بالا نیست ولی نباید بزاری گرسنه باشه

دخترمن 10بود دکتر گفت خطری نداره

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان دیلا و دیان مامان دیلا و دیان ۱ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان الهه مامان الهه روزهای ابتدایی تولد