خانوما زردی عدد7 خطرناکه؟ با چی میشه رفعش کرد؟

۴ پاسخ

نه خطرناک نیس پایینه
تند تند شیر بده مدفوع و ادرار کنه بره از بدنش

سلام نه بالای ۱۰ خوب نیست

نه عزیزم خطرناک نیست فقط خیلی بهش شیر بده

خوبه از ۱۰به بالا خطرناک هست من دخترم زردی داشت دارو خورد اومد پایین

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان دیلا و دیان مامان دیلا و دیان ۱ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی