خانوما زردی بچه ۹باشه خطرناکه

۴ پاسخ

من ۱۱ بود فقط مایعات خوردم و پوشک نکردم و اینکه شیرخشک بش میدادم یکی دو روزه زردی بدنش رفت دیگه ام آزمایش ندادم
شاید من کم اهمیت بودم نمیدونم🙄

تو هفت روزگی نه خطرناک نیست فقط خنک نگهش دار

بزار دستگاه

دختر من 13.2 بود دستگاه‌ آوردیم 2 روزه خوب شد.

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان دیلا و دیان مامان دیلا و دیان ۱ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین روزهای ابتدایی تولد