اره من دخترم ۷ بود سریع گذاشتیم دستگاه ،گفت سنش باید بالاتر بره ک عدد ۷ براش اوکی باشه
مال منم هفت بود بردم دکتر گفت شیر خشک بده ادرار کنه خوب میشه داروام نداد باز ببین دکترش چی میگه
شیر خشت و ترنجبین خیلی جوابه زردی بچه من ۱۲بود همین شیر خشت و ترنجبین دادم هم خودم خوردم خوب شد
ن هفت خوبه فقط کنترلش کنتا ده روز بشع
واسه زردی کجا یایذ ببرم بچمو
مال من روز دوم ۲۴ بود کفتن زیاده زردی باید از روز سوم به بعد بیاد
در هر حال بستری سد به ۵ رسید مرخص شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.