کسی بوده خارش داشته باشه مشکل آنزیم کبدی نداشته باشه؟

۲ پاسخ

من خارش داشتم و آنزیمم بالا بود خیلی
الانم زیر نظر متخصصم
التهاب کبد گرفتم بخاطر بارداری
قرص داده و رژیم غذایی
دعا کن خوب بشه خیلی میترسم بعد هشت سال حامله شدم

بعله. من کهیر میزنم . رفتم متخصص زنان بهم قرص داد

سوال های مرتبط