۴ پاسخ

بر عکس من اینقدر بزرگن نمیگیره😄

با شیردوش بدوش یکم در میاد بعد همون موقع بزار دهنش چندبار اینجوری بگیره نوک در میاره من توبیمارستان با شیردوش برقی میدوشیدم نوکش در میومد سریع میذاشتم دهنش چندبار اول سخته بعدش دیگه در میاد هی که مک بزنه

رابط سینه بخر از داروخانه بمرور درمیاد بااون

بهش بده بکشه بزور

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی