اینم دارو های من که شد ۳ملیون 🥴🥴


#بارداری #بارداری

تصویر
۸ پاسخ

پس من چی بگم 😂😂😂

تصویر

من ویتامین پریناتال اچ آی دی با د سه هزار و فرفورت گاین و ال آرژنین میخورم

دارویی چی هستن چرا دکتر من هیچی تجویز نمیکنه بنظرتون خودم بخرم ؟

چرا از بهداشت نمیگیری

وای اون مگنیفورت چه بد مزس🥲من عذابمه هر وقت میخورم

من اکتی ناتال و قرص کلسیمه رو دارم خیلی راضیم

اکتی ناتال انقد منو اذیت کرد هرجا عکسشم می‌بینم حالم بد میشه

همش عالیه فقط من اون قرص آهن بهم نساخت ببخشید یبوستم کرد خارجیشو میخورم

سوال های مرتبط

مامان کِــژوان❤👼🏻 مامان کِــژوان❤👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری