فکر کنم سرماخوردم😭😭😭 تو شیردهی چه قرصی مجازه؟

۴ پاسخ

شلغم بخور من خوردم و بخار دادم عالی بود

سیتریزین استامینوفن شربت دیغن هیدرامین رو فقط قرقره میتونی بکنی

استامیوفن ساده بدون کدئین🫰

من حس میکنم سرما خوردممم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی