سردرد دارم چ قرصی مجازه تو شیردهی؟

۵ پاسخ

طبیعیه منم همینطور بودم الان کمتر شده
تازه دست و پامم خواب میرفت موقع شیردادن

عزیزم این قرص آهن خیلی عالیه برای کمخونی من انقد سردرد داشتم ک نگو خداروشکر الان خوب خوب شدم از اول بارداریم میخورم

تصویر

نسکافه یخور و مایعات فراوان

منم سر درد داشتم هیچی جز مایعات بهت کمک نمیکنه هرچی قرص بخوری فایده نداره

استامینوفن ساده و ایبوپروفن

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی