او. خدا با اون موهای نازش😍😍😘😘
من رفتم بیمارستان صارم توی اکباتان
یکیشون که کارش خوب بود از دخترم خون گرفت
فقط با یه بار سوزن زدن گرفت
دخترم بیشتر به خاطر اینکه دستشو گرفته بودم نگه داشته بودم که خون بگیرن گریه کرد 😂 وگرنه سوزنش خیلی ریز بود
ای جونم😍 خداروشکر 🩵🦋
میدان توحید بیمارستان طبی کودکان هم خیلی خلوته
هم کادر بی نظیری داره
خداروشکر پس
صادقیه داره ولی نرفتم ببینم کارش چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.