۲ پاسخ

نه فک کنم 12 به بالا خطرناکه

نه زیادم نیست ولی باید حواست باشه که بیاریش پایین زودتر
بچه اولم زردی ۱۲ داشت و دو روز دستگاه آوردیم خونه و بعدش با شیر خوردن زیاد و دفع تا حدود ده روزی هم زرد بود و خوب شد

سوال های مرتبط

مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی