۴ پاسخ

دختر من از ۳ماه و نیم شروع به غلط زدن کرد ولی اینجور بود که یه بار میزد بعدش مثلا۳هفته دیگه نمیزد الان که ۶ماه و نیم داره چند روزی میشه که مدام خودش غاط میزنه.عجله نکن.به وقتش میزنه.فقط ولی حالش اوکی هست به شکم بخوابون که عضلات سرشانه و گردن سفت بشه کم کم خودش غلط میزنه

پروسه ی غلت زدن طول میکشهیاد یه ماه دیگه دوباره غلت بزنه با تلاش و کوشش. روی زمین زیاد بذارش.

زیاد بغلش نکن بذار رو زمین باشه خودش تلاش میکنه

بیشتر برادرش رو زمین اگه عروسک متحرک یا خوراکی دوست داره بذار بغل دستش تشویق میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۷ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی