۳ پاسخ

پلا کتت هم کمی پایینه خیلی کم البته

تیروئیدت کم کاره عزیزم .قندت اکیه .ویتامین دی به سی به بالا برسه واسه باردارشدن خوبه .پرولاکتین میگفتن تا ۲۵خوبه دیگه ببین رنج ازماایشگاه چند زده واست

سلام
پلاکت خون و ویتامین d پایین هست
حتما به پزشک نشون بدید که طریقه مصرف ویتامین d را به شما بگن

سوال های مرتبط