۷ پاسخ

اگه ازمایش تیروییدش اوکی بوده چه مشکلی باشه گل؟ عالیه اسپند دود کن براش

خیلی خوبه...ازمن چهل هفت هشت روزگی بردم بهداشت چهارکیلو بود...شیرخشکی ام هست...۳۲۰۰ ب دنیا اومد...

منم همینقدر بود خوبه اشکال نداره

نه درسا وزن‌گرفته

ای جان ماشالله،شیرت چربه حتما
اگه دکترش چیزی نگفته یا تیروییدنداره،اوکیه نگران نباش

عالیه عزیزم

نه ماشالا شیرت ساخته بهش

سوال های مرتبط