اگه ازمایش تیروییدش اوکی بوده چه مشکلی باشه گل؟ عالیه اسپند دود کن براش
خیلی خوبه...ازمن چهل هفت هشت روزگی بردم بهداشت چهارکیلو بود...شیرخشکی ام هست...۳۲۰۰ ب دنیا اومد...
منم همینقدر بود خوبه اشکال نداره
نه درسا وزنگرفته
ای جان ماشالله،شیرت چربه حتما
اگه دکترش چیزی نگفته یا تیروییدنداره،اوکیه نگران نباش
عالیه عزیزم
نه ماشالا شیرت ساخته بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.