۱۴ پاسخ

بزرگ بگیر

یه دونه بزرگ بگیر

یه بزرگ بگیر کوچیک خوب نمیشه

خوبی گلم میگم کدوم کلینیک ژل زدی؟؟ فیلر زیر چشمم زدی اخر یا نه؟؟

ی دونه بزرگ

بابا ادم خوب نیست نگیر بشدت حساسه
بنجامین خوبه بزرگش
فیکوس خوبه سایز بزرگ
پرنده بهشتیم‌عالیه😍

بزرگ قشنگتره بنظرم

بابا آدم

یدونه بزرگ بگیر

ی بزرگ برگ پهن

بابا آدم بلند

گل بزرگ
باباادم اینا از این بزرگا که شیک باشه جلوه داشته باشه

یه بزرگ بگیر اگه آریا گلی سالم بزارش😁😁

اینم بگم خونمون بزرگ نی

سوال های مرتبط

مامان پسرخوبم مامان پسرخوبم ۱ سالگی