مای بیبی شده بسته ای ۸۰۰ با دوتا بچه چه گلی به سر بگیرم🤐🤐

۱۱ پاسخ

عینی قدیمای باید برگردیم وکهنه کنیم عزیزم

من دیگه شبا هم پوشکش نمیکنم چون هر موقع میزارم روش تا صبح خشکه روزام که هوا گرمه اذیت میشن گناه دارن نیم ساعتی یه بار میبرمش میگیرم رو پا جیششو میکنه
مارک ببم بگیر ارزونتره کیفیتشونم خوبه

تنتون سالم باشه

عزیزم همدردیم مخصوصاً حالا که هوا گرمه یه سره آب میخورن از اون طرف جیش یه مای بیبی دو روزه کم میارم

اونا که میگن بچه بیارید هزینه هاش با ما😐

هوا هم گرم شده بچه اذیت میشه

اگه بزرگه صحبت میکنه از پوشک بگیر
اگه نه که بگرد شاید قیمت قدیم پیدا کنی

ببم بخر

منم پسرم داره تموم میکنه باید بخریم کم کم...... سایز ۵ مولفیکس میبندم براش

فکر کنم یه ماهی میشه نخریدی

چقد تفاوت سنی دارن

سوال های مرتبط

مامان لیموشیرینم👶 مامان لیموشیرینم👶 ۲ سالگی
بچه ها بیاین یه چیزی تعریف کنم آخر شب بخندید بخوابید
چن وقت پیش بچه ها رو برده بودیم دکتر
مطب دکتر هم یه اتاق شیردهی هست رفتم ب دخترم شیر بدم اونجا هم خیلی از مامانا نشسته بودن ( همینطوری دورهمی) نگو سه تاشون باهم جاری هستن دوتا کنار هم نشسته بودن حرف میزدن معلوم شد جارین یکیش هم روبروی اونا کنار من نشسته بود با کناری ها حرف میزد من نمیدونسم اونم با اونا هست
شوهر یکیشون کیک و آبمیوه خرید اورد داد بهشون
من دیدم اونی ک کنار من بود داد ب دوتا روب رویی ها چون بچه بغلشون بود
یکیشو از کیفش در می‌آورد من فک کردم پخش می‌کنه🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤣🤣😂😅😅😂😂😂😅😅فک کردم در میاره بده ب من
یهو بلند میخاستم بگم زحمت نکش
نگو برمیگرده بشینه سرجاش خودش بخوره ی لحظه ک فهمیدم صدامو خاستم خفه کنم دیدم نمیشه حرفمو عوض کردم عین لال ها تته پته شد
بعد همه یجور گنگ برگشتن بهم نگا کردن
انگار فک کردن من کم دارم یا چیم
فقط خدا تنها لطف بزرگی که تو کل زندگیم کرد اونروز بود دیدم صدامون کردن نوبتمون هست
دیگ بعدش نمی‌دونم چی گفتن پشت سرم