عینی قدیمای باید برگردیم وکهنه کنیم عزیزم
من دیگه شبا هم پوشکش نمیکنم چون هر موقع میزارم روش تا صبح خشکه روزام که هوا گرمه اذیت میشن گناه دارن نیم ساعتی یه بار میبرمش میگیرم رو پا جیششو میکنه
مارک ببم بگیر ارزونتره کیفیتشونم خوبه
تنتون سالم باشه
عزیزم همدردیم مخصوصاً حالا که هوا گرمه یه سره آب میخورن از اون طرف جیش یه مای بیبی دو روزه کم میارم
اونا که میگن بچه بیارید هزینه هاش با ما😐
هوا هم گرم شده بچه اذیت میشه
اگه بزرگه صحبت میکنه از پوشک بگیر
اگه نه که بگرد شاید قیمت قدیم پیدا کنی
ببم بخر
منم پسرم داره تموم میکنه باید بخریم کم کم...... سایز ۵ مولفیکس میبندم براش
فکر کنم یه ماهی میشه نخریدی
چقد تفاوت سنی دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.