۲۳ پاسخ

بلند میشم یجای‌خونرو میسابم😆😆 اگه بجا بشینم میشینم فکر میکنم گریه میکنم میگرنو زخم معدم عود میکنه بدبخ میشم

تنها چیزی ک وقتی دلم میگیره دوس دارم انجام بدم خرید کردنه

خونه ، کارا خونه، خرید مربوط به خونه
بچه داری ،
اگه هوا خوب باشه بیرون جنگل و دور دور
دلم بگیره گریه ، اعصابم خورد باشه حمام تا نرم آرام نمیشم

باشگاه پیاده روی آهنگ قهوه کوه

فیلم سریاللل😍

میرقصم😂

گهواره بچه داری آشپزی تمیز کاری

من گریه

تفریحم فعلا گوشیه!!

برا خودک فقط ورزش
دخترمم سعی میکنم هر روز ببرم پارک

الان تفریح مونده دیگه واسمون
گریه میکنم
اهنگ شاد میزارم کارای خونه انجام میدم

خونه بابام دوروز

دراز میکشم گوشی دستم گهواره روبیکا میگردم و گاهی اهنگ و گریه

بنظرتون با بچه میشه دا آدم بگیره
وقت سر خاروندن ندارم
بخوابه بچم منم بیهوش میشم🥴🥴

فیلم دیدن

نوشتن.فیلم

حرم امام رضا

خوردن ،تنها تفریحم خورد نه 😂

جنگل میریم

گوشی،خواب،سریال،گهواره🤣

فیلم ، رمان ، خواب ، پیاده روی

گریه.

میخوابم 🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان آدرینا مامان مامان آدرینا ۲ سالگی