#فرزند پروی #کودک #پوشک #تب #فرزند

تصویر
۶ پاسخ

من در حد دو میل و سه میل داشتم که دفع شده
این اندازه رو نمیدونم دفع میشه خودش یا نه ولی یه قطره هست اسمش سنکل روزی ۲۵قطره بریز تو آب بخور روزی سه بار با آب فراوان و دلستر و آب هندونه هم خیلی خوبه میکس کن بخور بعضی دارهام هستن سنگ شکن هستن بعد که کوچیک شد دفع میشه به نظرم زود عمل نکن

پدرشوهر من سیزده میل بود دوبار رفت سنگ شکن دقیقا تو حالب گیر کرد عمل کرد دوروز پیش یه صب رفت ظهرش اومد کاراتو میتونی بکنی فقط وقتی دستشوییت میگیره دردت خیلیه

پیش مادر شوهرت نمیمونه؟
خواهرت نمیتونه چند روز بیاد پیشت

واسه من ۶ میل بود تو حالب گیر کرده بود بیرون نیومد با لیزر سنگ و شکوندن یه لوله گذاشتن بعد دو هفته دوباره رفتم عمل کردم لوله رو برداشتن

یه دکتر دیگه هم برو .
سنگ شکمی میرن که از رو پوست اشعه می زنن . شاید برای تو هم ممکن بشه.
مادربزرگ من سنگ داشت آب میارن از یه مناطقی سنگ شکن هست . سیب درسته قرمز رو هم چهارقاچ با هسته و پوست تو عرق خارشتر می جو شوند می گفت دفع می کنه . نمی دونم سنگ چه اندازه بود و نمی دونم سنگ رفته یه جای دیگه یعنی چی .
بعد از دفع هم گل نسترن هم باید همیشه دم کنی بخوری و چای کمرنگ و آب مداوم .
ولی با دکتر دیگه هم مشورت کن .

عزیزم انشاالله که راحتی بگذره برات اگ امکانش نیست خوانوادت بیان پیشتون چند روز

سوال های مرتبط