۵ پاسخ

خواهرم داشتن فروختن دو سال پیش
خیلی خوبه ویلا داشته باشی .
خوبیش اینه که راحتی و اخر هفته ها تو باغ و یه جایی داری و باغبونی و استخر و کلا سرگرمی

ولی بدی هم داره وه باید یکسره تمیز،کنی و یخچال اونجا هم پر کنی
و اینکه همه توقع دارن یکسره دعوت بگیری یا بیان
خواهر من هر هفته مهمون داشت مخصوصا بهار وه گوجه سبز و آلبالو واینا میومد
واقعا خسته میشد
هما توقع که خودشون رو بندازن
و باید براشون جوجه درست میکرد و میگفتن آتیش و چایی ژغالی و ..
هر کی هم از شهرهای دیگه میومد میگفت ما رو ببر
البته خوانواده شوهرش زیادن

ویلا داشتیم اما فروختیم
رسیدگی تمام وقت میخواد و کارش خیلی خیلی زیاده ، همه میخوان بیان و بعد یه مدت تکراری میشه
تنها مزیتش اینه که رفتنی یدونه جا دارید
ما ترجیح دادیم بفروشیم هربارم مسافرت رفتیم بریم جاهای متنوع نه اینکه مجبور باشیم همش بریم ویلامون

یه جورایی ویلا و‌باغ آواز دهل از دور خوش هستش آدم درگیرش شدنی واقعا سخته

ببین هم خوبه هم بد زحمت دوبرابره برای تمیز کاری هم خونه خودتو داری و هم بعد لز مدتی که میری اونجا بابد اونجارو هم تمیز بکنی ولی خب برا مواقعی مثل جنگ عالیه برلی مهمونی برای مسافرت تنوع خب بخصوص که ویلای خودته و میدونی همه چیس تمیزو مرتبه

زحمت خيليه
بدترين قسمتشم اينه ك عملا انگار واسه بقيه خريدي

مگه اينكه كسي ندونع

جنبه مثبت و منفی داره حالا ببین خودت چه نظری داری هرکسی یه تجربیاتی از خودش و شخص مقابلش داره یکیا منفی یکیا مثبت

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی