بنظر من ن
خوشگله😍
ببین حورا قشنگه ، من نمیتونم بذارم چون دخترداییم تازه متولدشده حوراس،
اسرا هم قشنگه.
آلإ به معنی نعمت این همه خوبه .
به نظر من که قشهده ، من دوس دارم ضحی بذارم همسرم موافق نیست.نورا ،حورا (لقب حضرت زهراس)
به نظرم قشنگ نیست حس میکنم لطافت نداره
بخاطر ض اولش یکم خشن حس میشه
مثلا سها ثنا اینا اسم های لطیف تری هستن
البته که نظر منه بازهم انتخاب شما محترمه
آره قشنگه
اسم سلیقهای هست کاملا
اما من برام مهم هست وقتی یه جا قراره اسم بچه رو میگم نپرسند مثلا با کدوم ز نوشته میشه یا مثلا شما بزاری ضحا اشتباه بنویسن ضحی.
کلا اسمهایی که برداشت اشتباه ازش میشه رو حذف کردم از گزینههام ولی خب خیلی سخت میشه دیگه کلی اسم از دست میده آدم
ن😕😕😕
نههه
عزیزم سلیقه ای هست
هر اسمی ک ب دل خودت و همسررت میشینه بزار نظر کسی مهم نباشه برات
بااحترام بنظرم جالب نیست
نمیدونم من دوس ندارم
می گن ضحاک البته ببخشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.