سلام.کی تو بارداری از قرص هیدروکسی کلروکین استفاده میکنه؟

۳ پاسخ

من استفاده میکنم اوایل روزی دوتا بود این دفعه دکترم روزی یکیش کرد

اخه من چند ماه پیش سقط داشتم و بعد از کلی ازمایش فهمیدم خودایمنی دارم والان دوباره باردارم فقط خیلی میترسیدم به خاطر داروهایی که دادن همش حالم بده بدنم میلرزه حالت تهوع دارم

برای سقط های مکرر تجویز میشه عزیزم. من نه ولی میدونم برای اینه

سوال های مرتبط

مامان برکت زندگی ما مامان برکت زندگی ما هفته نهم بارداری
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری