۱۰ پاسخ

انشاالله زود در میاد عزیزم
وزنش چقدر بود چتد هفته بودی

براچی

چند هفته که میگن زود

نگران نباش عزیزم خوب میشه چقد باید باشه نگفتن؟

اشکال نداره عزیزم صبور باش انشالله فردا یا اخر شب میگنت بری پیشش

امپول ریه زده بودی؟

دقیقا چند هفته زایمان کردی؟؟

نی نی چند کیلو بود؟

عزیزم اشکال نداره میبینیش گلم
ولی چرا انقد زود عزیزم

چقد زود زایمان کردی
خب اکسیژن کم داشته دیگه🥲

چرا اخه

سوال های مرتبط

مامان آروین کوچولو 🐥 مامان آروین کوچولو 🐥 ۱ ماهگی