من ۶تا میخورم ولی آب و شیرافزا و دلستر هم میخورم
بخاطر شیر دهی گلم
من بعدزایمان روزی ی قوری فقط چایی میخوردم همشم تشنه بودم ی ابمیوه بزرگ یا دلستر ی بطریم اب همش کنارم بود
منم خیلی چایی میخورم از بعد زایمان
وایی منم همینجوری شدم همش تشنه ام😅
چای واسه شیر خوب میگن
وای منم همینه
کمرنگ بخورچون آب بدن بعدزایمان کم میشه وشیرهم میدی
ارع منم کلا چای ساز روشنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.