۹ پاسخ

من ۶تا میخورم ولی آب و شیرافزا و دلستر هم میخورم

بخاطر شیر دهی گلم

من بعدزایمان روزی ی قوری فقط چایی میخوردم همشم تشنه بودم ی ابمیوه بزرگ یا دلستر ی بطریم اب همش کنارم بود

منم خیلی چایی میخورم از بعد زایمان

وایی منم همینجوری شدم همش تشنه ام😅

چای واسه شیر خوب میگن

وای منم همینه

کمرنگ بخورچون آب بدن بعدزایمان کم میشه وشیرهم میدی

ارع منم کلا چای ساز روشنه

سوال های مرتبط