خانما برای ازمایش قند چند ساعت ناشتا بسه؟

۲ پاسخ

من دوبار آزمایش قند دادم ناشتاییم 8ساعته بود بالا میزد دکتر گفت حداقل 8شب ب بعد ناشتا باش زیاد نزنه
منم 9شب تا9صب ناشتا بودم دیگ بالا نزد
طبق تجربه ام 12ساعت بهتره

۸،۹ ساعت

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری