شیرخشک قیمتش ازادش شده 290 🫠🫠

تصویر
۱۳ پاسخ

نان۳٠۵تومنه

اپتامیل ۳دولتی ۲۶۰ آزاد ۲۹۰

سهمیشم زیاد تفاوتی نداره
۲۸۵روش بود با سهمیه ۲۲۰دادن

همه چی گرون شده شوهرم پنیر لیقوان خریده بود گفتم قیمتشو ببینم دیدم ۵۰۰ تومن😱

سوپرامیل ازاد ۳۱۰🥲

نان 310🥴

اپتامیل ازاد300نان ازاد310

پپتی ۴۲۰ ازاد

پرونترا اره ماهم ۲۹۰ میگیریم آزاد
تو شهر شما پیدا میشه؟ اینجا با بدبختی پیدا می‌کنم😢

البته بچم شیرخشک کمکی میدم شیرخودمه بیشتر

من سوپرامیل با بیمه ۱۲۳خریدم

من پسرم اپتامیل میخورد گیر نیومد مجبور شدم نان بگیرم ۳۰۵ ناقابل🫠

نان ۳۰۵تومنه

سوال های مرتبط

مامان لپ قرمزی 😍 مامان لپ قرمزی 😍 ۱۵ ماهگی
مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی