اگه رفلاکس داره گوجه نده بدتر میشه خیلی اسیدیه.
من از اواخر ۶ تو سوپش استفاده میکردم
هنوز زوده
برای دمی هم زوده شما الان تازه شروع کردی غذای کمکی باید فرنی و حریره و بعدم سوپ رو شروع کنی
مگه الان میتونه برنج بخوره؟
گوجه شاید زود باشه
من از هفت دکترش اجازه داده بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.