۷ پاسخ

اگه رفلاکس داره گوجه نده بدتر میشه خیلی اسیدیه.

من از اواخر ۶ تو سوپش استفاده میکردم

هنوز زوده

برای دمی هم زوده شما الان تازه شروع کردی غذای کمکی باید فرنی و حریره و بعدم سوپ رو شروع کنی

مگه الان میتونه برنج بخوره؟

گوجه شاید زود باشه

من از هفت دکترش اجازه داده بدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان سعد تو‌دلی مامان سعد تو‌دلی ۸ ماهگی
مامان افرا🌸 مامان افرا🌸 ۷ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی