آره خیلیم بهتره.من فرنی خالی درست نمیکنم .فرنی هویچ .سیب.کدو ... میوه هارو جدا بخارپز میکنم بعد فرنی که آماده شد میریزم داخلش میکس میکنم
اره منم امروز سیب پخته اضافه کردم به فرنی خیلی خوشمزه شد خودمم دوس داشتم بخورم😄
اره اخرش که از روی حرارت برمیداری اضافه کن خیلی بهتر از قند و شکره
یس یس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.