۵ پاسخ

من امروز صبح انجام دادم آزاد ۱۴۵۰

من ۱۷ فروردین رفتم ۱۴۰۰

من اسفند سونوگرافی آسا رفتم

سونو رشد و داپلر ۴.۵ شد

من زنگ زدم ۱۲۰۰ بود بابیمه ۹۵۰گفت شرق تهران

من رفتم ۱و ۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🩷Avin🩷 مامان 🩷Avin🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی