۸ پاسخ

قرص تبخال بخور حتما

بهترین کاری ک تو عمرم کردم همین شیدینگ بود😂 قرص تبخال رو حتما بخور
هم الان هم ترمیم
من ترمیم نخوردم روز بعدش تبخال زد همون نقطه رو لب پایینم رنگ نگرفت

باید بعدش تند تند لبتو با آد چشمی چرب کنی تا پوسته کنه، غذاهای تند و پرادویه و داغ تا سه روز نخور، پوسته های لبتم نکن بذار خودش بریزه

مبارکه پیشاپیش🥰منم دوست دارم برم ولی لبام خیلی داغون شدن دائم پوستشونو میکنم

عزیزم درخواست میدی لطفا

عکسشم بزار چه رنگ‌میزنی

رو فیلر لب میشه زد؟

چی هس؟

سوال های مرتبط