۳ پاسخ

ژلوفنو سوراخ کن مواد داخلشو مستقیم بریز رو اون دندونت که درد میکنه

من هر وقت دندونم خراب بود میرفتم درست میکردم میدونستم با قرص اینا نمیتونم دردش کنترل کنم
امپول میزدم

لعنت بهش هیچی بد تر از دندون درد نیس

سوال های مرتبط