مادرا فشار 12روی8خوبه؟حس میکنم یکی از پاهام هم ورم کرده

۴ پاسخ

طبیعیه منم دیروز گرفتم همینقد بود

۱۲رو ۸ فشار طبیعیه

نرماله ۱۲ رو ۸

نه بالاء

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی