۳ پاسخ

عزیزم خوبه که هفتت بالا هست
برای من 28هفته 9.5 بود

نوشته نرمال دیگ استرس نداشته باش .

کم نیست ولی باید کنترلش کنی پایینتر نره
احتمالا دکتر سرم بده بهت و مایعات هم مخصوصا آب بیشتر بخور

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۷ ماهگی