خانوما میشه جواب بدین؟
#واکسن
#شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

واسه پسر من خیلی سخت بود…حتی سخت ترین واکسنش همون دو ماهگی بود

دو ماهگی یخورده سخت بود ولی ۶ ماهگی پدرم دراومد خیلیییی سخت بود تب شدید آخرش هن با پروفن تبش پایین اومد

واس پسر من
دو چهار نسبت به شیش راحت تر بود
شیش تب داشت شدید

دو چهار شیش
یکیشون اذیت می‌کنه دوتای دیگه نه
ب شانسه

برای پسر من خیییییلی راحت بود

برای پسر من سخت بود خیلی کوچولو بود بچم درد داشت و اخر رفتیم دکتر شیاف داد تا ۳ روز اینطوری بود
من ۳ شب کامل نخوابیدم یک ساعت یکبار چک میکردم

دوماهگی برای دخترم خیلی سخت بود خیلی درد داشت تبشم بالا بود
ولی چهارماهگی و شش ماهگی اذیت نکرد اوکی بود.. ایشالا ببینیم یک‌سالگی چجوریه😅

برای پسر من خیلی سخت بود
به شدت تب کرد و بی قراری و پاهاش درد میکرد و جیغ میزد
البته روز اول فقط

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی