بچه منم خیلی ریزه
من هرچی بگی میدم
بازم وزن نمیگیره
دکتر میگه ژنتیکه
بچه بستگی ب نظرمن ب ژنش داره
کره بریز تو غذاش
برای قد هم مولتی ویتامین خارجی
فکر نکنم کمتر از دختر من باشه🥲 دختر من خیییلی ریزه
واس قد هرروز بادوم تو فرنی هاش بزن
واس وزن هم آب قلم تو غذا هاش استفاده کن گوشت و روغن زیتون و کره ک سیب زمینی اینا میگن خوبه
ولی من اینارو میومد بارم بچم ریزه
چنده مگه ؟
شاید استپ وزنی کرده بخاطر دندون دراوردنی چیزی باشه
معمولا بچه ها یه دوره دچارش میشن
براوزن. چی خوبه خانما!؟
من برا قد شنیدم لوبیا سفید خیلی خوبه تو غذاهاش بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.