بچم تب داره با دارو وپاشویه تبش قطع نمیشه چیکارکنم؟

۵ پاسخ

الان بروفن بده ۳ سی سی اول بعد دوباره ۶ ساعت استا بده قطع نشد دوباره یک ساعت بعدش بروفن بده همین ترتیب تکرار کن

اگه غذا کم شده اذیت میکنه تبش با دارو و شیاف پایین نمیاد شاید گاوه چیزی رفته چون پسر من ابنجوری نگو گلوش یه تیکه تخمه گیر کرده بود بعد اون دیگه تب نکرد.
ولی اگه مریضه بهش بروفن بدع یه ۶ساعت دیگه شیاف بزار باز شربت بده یکی در میون

شیاف بزن براش..پیاز کف پاش بذار..با گلاب بشور

بروفن بدع عزیزم

اگه نیم ساعت یا ی ساعت گزشته از استامینوفن اشکال نداره ایبوپروفن بده

سوال های مرتبط