بچم تب داره 😔 با دارو وپاشویه تبش قطع نمیشه چیکارکنم؟

۱۰ پاسخ

بروفن بده

شیاف بزار عزیزم استامینوفن ۱۲۵

یک سی سی شربت ایبوپروفن بهش بده فوری قطع میشه تا چهار ساعت بعد اگه باز تب کرد بده

اگه خیلی بالاست ببر بیمارستان تا بری میتونی شیاف بزاری یا پاراکید

با گلاب دستمال نم دار کن بزن ب بدنش

پیاز حلقه کن بزن تو سرکه بزار کف پاش جوراب هم بکش روش تند تند ادرار میکنه تبش میاد پایین شیاف بزار براش

ویروسه اومده پسر منم همینجوریه بود حتی آمپول هم زدن ولی تا ۳ روز تب داشت بروفن بده
من می‌بردم روی سیک میشوندم پاهاشو دستاشو میشستم

شیاف بزار اگر پایین نمیاد ببر بیمارستان

من بردم بیمارستان با امپول تزریقی تبش قطع شد

شیاف کودکان بزن

سوال های مرتبط