از شیر خشک arاستفاده کن
روی دستت بذاری رو به شکم یکم قسمت بالاتنه بالاتر نگهداری و...
شیرشم درست کردنی یکم غلیظتر درست کن مثلا دوتا واسه ۶۰میریزی یکمم مثلا نصف یا ازنصف کمتر بریز
چون اب و شل بودن شیرخشکم تشدید میکنه رفلاکسو دکتر دخترم به من همچین گفت
عزیزم رفلاکس داره
بهش شربت فاموتیدین(پپسومید)بده
صبح زود بین ۶تا۸ یکونیم سیسی یاهمون میشه یکونیم میلی لیتر عصرهم بین ۷تا۸عصر یکونیم
باسرنگ بده دقیق
یک هفته امتحان کن ببین موثره یانه
شیرخشکم هرچی میدی مخصوص رفلاکس بده
بعد از شیر دهی یکم آب جوشیده بهش بده واروغشو حتما بگیر ۲۰ دقیقه راهش ببر اگه گریه میکنه
اروغشو بگیر
بعد از شیر دهی زود نخوابونش حداقل ۲۰ دقیقه عمودی نگه دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.