من نمیدونم این مردا چرا اینطورین واقعا. هیچ درک و احساساتی ندارن اخه مگه میشه؟ البته همشونم اینطور نیستن ولی هر چی زن با احساس تر باشه مرد همونقدر بی درک و احساس. نمونه بارز شوهر من🤦🏻♀️
عکس میزت میدی
سلام میشه بپرسم شوهرت چندسالشه؟
هورمونات بهم ریختن اینقد حساسو دلنازک شدی درکت میکنم من بدتر بودم
الان حالت بهترشد برو بهش بگو بیا عکس بگیریم
میشه عکس بدی ایده بشه برامون
عکس تکی میگرفتی کنارت یک کفتر میزاشتی بعدا بچه هات ببینن چقدر پدر با ذوقی داشتن😐
غرور بزار کنار حیفه بعدا ک خوب شدید میگی کاشکی با میزم ی عکس میگرفتم حالا پاشو برو بگو بیا عکس بگیریم
کاش کنار میز دوتایی عکس میگرفتید بعدش میگفتی ناراحتی
عزیزم ناراحت نباش برو بهش بگو بیا عکس بگیریم یادگاری بمونه دوتا عکس بگیر بد بیا اتاق
جنسیت چی بود عزیزم؟
حیف شد ک اینهمه زحمت کشیدی میگرفتی خب
خب میگرفتی اگه دوست داشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.