نمیخوره. مگه تو شیربرنج یا فرنی
بالیوان میدم میخوره لیوان کوچلوی خودش
می جوشونم توش عسل می زنم بعضی اوقات
بعضی اوقات هم همینطوری میخوره با کیکی شیرینی ای چیزی
یا این نی های طعم داری که هست
یا با چی پف میخوره
کلا در هر حالت و با هر چی بدم میخوره
من میذارم ولرم بشه با عسل یا شیره مخلوط میکنم میدم
میخوای کلا بدی بهش
من که روزی ۱۵۰ تا میدم من میمیجوشانم ولی میگن نمیخواد بجوشونی من میزارم جوش بیاد در حد چند ثانیه هم زیرشون کم میکنم یکم بجوشه بعد سرد میکنم میدم بهش
من یه خورده گرم میکنم بعد میریزم تو شیشه شیرش یا از این شیر پاکتی کوچیک میگیرپ با نی میدم
تو شیر جوش میریزم یکم رو شعله گرم شه در حد ملایم
بعد تو شیشه شیر میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.