۷ پاسخ

تو رو خدا نگید که انقد مرتب و با کلاس صبحانه میخورید😁پس چرا من نمیتونم ی لقمه نون درست و حسابی بخورم😭😭شما چجوری انقد چیتان پیتانی میز میچینید🥲

منک راضیم

بدیش اینه خریدایی ک داشتی مثل دیجی و باسلام تو پروفایلت ثبت نمیشن اگه چند وقت دیگه به مشکل خورد بدونی از کجا گرفته بودی
من اگه بخوام اولویت بندی کنم اول دیجی بعد باسلام آخر ترب

بله ما گوشی دی اس فایو…سفارش دادیم راضی بودیم

توستر خریدم فروشنده شهر خودم بود راضی بودم

دخترداییم کفش خریدراضی بود

داداش من خرید کرده راضی بود

سوال های مرتبط