۸ پاسخ

تا ۳ماهگی

منم خسته شدم از گرفتن آروغ 😭

فکر کنم تا۳ماهگی

تا زمانی ک بچه خودش اروغ بزنه شما نیاز نباشه بزنی پشتش

من دختر اولم از اول سه ماهگیش میگرفتم بعد از اون به یه شونه درازش میکردم میدیدم بعد چند دقیقه خودش میزنه دیگه شبا راحت بودم
حالا شما هم امتحان کن اگه دیدی میزنه که خب ادامه بده همین روش رو

من بجا خوندم نوشته بودم س چهار ماهگی یجام نوشته بود شش ماهگی نمی‌دونم حالا🤔

تا وقتی که جونی توی این تنه 🥴😅

تا موقعی که شیر خودتو بدی

سوال های مرتبط

مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان ماهلین 🩷🐣 مامان ماهلین 🩷🐣 ۲ ماهگی