اصلا راه رفتنشدرد نداره بنظرموقتی بیحسی میره و پرستار میاد شکمتو فشار میده دردش از صدبار مردن بدتره.فکر کن شکم با اون همه بخیه رو بیان فشار فشار بدن مثل سگ زوزه باید بکشی😂😂😂😂
منی که فقط یک فینگربودم نصف روز درد وحشتناک طبیعی کشیدم وبعد سزارین شدم
صدبار برگردم عقب قطعا ازاول سزارین انتخاب میکنم اصلا دردش قابل قیاس باطبیعی نیس استراحتم اصلا نداشتم دخترم زردیش بالا بود تو بیمارستان بودم
کجاشو دوس داری بیشتر بدونی؟!
من سزارین با بیهوشی بودم
سخت ترین قسمتش زمانی بود که تو ریکاوری بهوش اومدم و خواستم برای اولین بار راه برم
سزارین اول اصلا نمیفهمی سزارین دومی و سومی واقعا وحشتناکه
سخت ترین قسمتش فقط راه رفتنه هر چقدر بیشتز راه بری زودتر سرحال میشی
درد ،درد
تو تاپینگم از تجربه ام توضیح دادم میتونی بخونه
منم راضی بودم ولی خوب چندروز اولش درد داره اماقابل تحمله باشیاف
فقط شب اول سخت بودک باشیاف کنترل میشدوگرنه باقیش عالی بودمن راضی بودم
من اولش درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم
و بشدت راضیم اره خیلی سخته ولی بنظرم خیلی بهتر از طبیعیه
کمردرد شدید بعد سزارین روم موند شاید اگه برمیگشتم به عقب طبیعی زایمان میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.