کمیسیون بیمارستان برای چیه؟ برای سزارین

۱ پاسخ

تو بیمارستان دولتی اونایی که سزارین اجباری هستن پرونده اشونو کمسیون بیمارستان بررسی میکنه که ببینه ایا واقعا سزارین اجباری هستش یا نه

سوال های مرتبط