شیر بخور
برو دکتر
برو درمانگاه
ی امپول میزنن درست میشی
اخه چرا زجر بکشی
دیگم استفادا نکن
بجاش تاید استفاده کن
خودت مهم تری دختر
منم خیلی حساسیتم شدیده کلا
همون موقع شیر میخوردی و فضای باز میشستم.. وایتکس هم با اب قاطی کن خالی استفاده نکن
سریع باید شیر میخوردی
نباید وایتکس با هیچ شوینده قاطی بشه.مسمومیت میده.شیر بخور گلم.دو سه روزی اینطوری هستی خوب میشی ولی سعی کن سینک رو با سیم بشوری بدون وایتکس
من یبار ترکیب سمی ساختم با وایتکس و جوهرنمک و به فنا رفتم کمی مونده بود ک رو به موت شم از اونموقع هروقت ماده شوینده بودار استفاده میکنم سرفه میگیره منو
یاشیر بخور یا شربت آبلیمو
شیر بخور عزیزم ، ولی خواهشا از این مدل مواد شوینده خیلییییی کم استفاده کنید و حتما ماسک بزنید ، من مادرم سر همین زیاد مصرف کردن اینجور موادا ریه اش داغون شده و چندین ساله دارو مصرف میکنه، دختر داییم ریه اش زخم شده و دارویی که خوبش کنه وجود نداره فقط دارن کنترل میکنن که روند بیماری رو کمتر کنن، مراقب خودتون باشید
خودش خوب میشه .منم از وایتکس جوهر نمک یکماه صدام گرفته بود نفسم تنگ خوب شد خودش
شیر گرم بخور
شیر بخور
کاش دکتر میرفتی اما درمان خانگی شنیدم شیر خوبه
دمنوش هم شاید آرومت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.