اونایی که گفتین بله نگران نیستید بچتونو دکتر نبردید؟
بله منم
همسن نیس ولی دوسه روز پیش خودش غلت زد بدون کمک یهو افتاد وسط حال ولی بعد اون باز تلاش میکنه نمتونه
عزیزم شما دردت غلت نزدن بچت....من هزار و یکی درد دارم پسرم غلت که نمیزنه ،ارتباط چشمی که خیلی کم باهام داره،دستاشو عین ربات تکون میده،واکنش به اسمش نداره،منی که مادرشم نه میشناسه نه وابستگی بهم داره،گریه کن شدیدی هم هست دلم داره میپوکه این چه زندگی،بخدا وقتی میام گهواره تایپینگ هارو میخوونم میگم خدایاشکرت که دغدغه مامانا فقط وزن و قد بچشون الهی اینا لذت بچشون ببرن من که هیچ لذتی از بچه ام نبردم انگاری خدا میخواد تا آخر عمرم منو با بچه ام امتحان کنه .... همش یاد خواهرام میفتم چقدر وقتی بچه هاشون نوزاد بودن خوشحال بودن با بچه هاشون همه جا میرفتن من خونه نشین شدم دلم نیست هیچ جا برم تو خیابون بچه میبینم دلم میخواد بترکه
من دخترم رو تو تشک گارددار میذاشتم و تو ننو
همین باعث شده بود غلت نزنه
یهو به خودم اومدم دیگه رو تشک معمولی میذارمش روزها از وقتی گذاشتم شروع به غلت زدن کرد امروزم رکورد زد هفت هشت بار برگشت رو شکم
پسر من نه غلت میزنه نه سینه خیز میره
واسه من غلت میزنه ۴دست و پا نمیده به نظرتون زوده؟
پسر منم وسط ها ۶ماه یهو غلط زد
دختر منم نمیزنه
اصلا کپ شدن رو دوست نداره
چون میزارمش برمیکرده و رو کمر میشه
بله من
پسر من غلط میزنه پدر مو د آورده
حتی سعی داره چهار دست و پا بره
شنیدم تا ۶ اگه نزد باید ببری دکتر
دیگ نظر دکتر و نمیدونم
بچه منم غلت نمیزنه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.