۶ پاسخ

من دو‌ دوره دادم .

من دو دوره دادم تاثیرنداشت.سانستول نده!دخترمنم هنوز حرف نمیزنه

نه ندادم

زیر سه سال خوب نیست

من تازه ۲روزه شروع کردم گفتن برای حرف زدنش خوبه منتظرم ببینم تاثیری داره یان

من میدم به دخترم چون هنوز نمیتونه درست حرف بزنه

سوال های مرتبط