۱۴ پاسخ

از صبح جم کیدز هست فقط دو تا کارتنش دوست داره

فقط جم‌کیدز

هیچیییی

ما چون اکثرا عصرا بیرونم ظهرم ساعت ۳ به بعد دیگه میخوابیم میمونه یه صبح ساعت ۱۰ نیم تا همون ۳ تی وی روشنه واسه خودش یکم‌نگاه میکنن میان همش دنبال من مثل میگ میگ دنبالم راه میفتن هر جا میرم

نمیزارم کلن اونم نگاه نمیکنه

0دیقه

فقط اگهی میبینه والسلام چی بشه ۲دیقه کارتون ببینه

هیچی دوست نداره.تلویزیون هم روشنه اما نگاه نمیکنه

کلا روشن یه تمام نگاه می کنه دیگه بازی

کلا صفر

ی ساعت صبح ۱ساعت عصر

از وقتی ج ن گ شد دیگ کشش نداشتم باهاش همراهی کنم..واسه اینکه ناراحتی درست نشه
جدیدا یکسره روشنه تا دوباره حال و روزم درست بشه و قطعش کنم
قبل اون کلا خاموش بود

والا برا من نقی نگاه می‌کنه پدرمونو درآورده

هیچی تلوزیونم روشنه اصلا نگا نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان سفید برفی مامان مامان سفید برفی ۲ سالگی
مامان دلسا🩷آریسا🩷 مامان دلسا🩷آریسا🩷 ۳ ماهگی