۱۷ پاسخ

بهترین تصمیم رو گرفتی عزیزم ،تبریک میگم ان شاءالله صحیح و سالم به دنیا بیاد😍❤️

اگه بتونی نگهش داری خیلی خوبه درسته سخته ولی دیگه بعدها راحتی
سقطک به هر حال آسون نیس
البته که این تصمیم خودته و تو بهتر شرایطو میدونی عزیزم

اگر شرایطشو داری حتما نگهش دار بالاخره که یه بچه مبخواستی پس چه بهترکه خدا خودش بهت داده قبل ازاینکه توبخوای

آفرین خدادوست داره بهترین تصمیم گرفتی

ایشالله بسلامتی عزیزم قدمش پر خیر باشه

مبارکه 😍 بهترین تصمیم و گرفتی

عزیزم مبارکت باشه بهترین تصمیمتو گرفتی درسته سخته اما خدا خواسته بوده حتما حکمتی داره نگهش دار ❤😘

ان شاالله که خداحفظش کنه برات و به خیر دنیا بیاد و خوش قدم باشه براتون😍🥺

😍
خدا حفظش کنه

عزیزمممم خدا چه هدیه خوشکلی پس بهت داده
عزیز اینو بدون اگر خدای نکرده بخوای سقط کنی شاید تا آخر عمرت نتونی باز باردار بشی
فکر کن خدا بهت دوقلو داده

چون خدا خواسته پس نگه دار.
توکلت به خدا باشه🙏🏻❤️

مبارکه خدا خودش داده خودش هم کمکتون میکنه

خدا پی داوی رایگره و شوکری بکه لگل مندالکی دیکت پیکوه گه وره دبن زوریش خوشه

انشاالله که بسلامتی و دلخوش دنیابیاد و بزگ بشه😍

خداراشکر🥰♥️

توی شرایطت نیستم و نمیتونم قضاوت کنم امیدوارم هرتصمیمی میگیری خیرباشه برات🥰

انشاالله به سلامتی بدنیا بیاد قطعا رحمت خداست حتما شکرگزار باشد

سوال های مرتبط