نه چکاپ سه ماه اول الکترفروز یه آزمایش دیگه نوشته بود برام
عزیزم درخواست میدی لطفا
من دیروز رفتم پاستور برای آزمایش ادرار فقط ۴۰۰ازم گرفت...بعد ازش پرسیدم آزمایش ۷ماهگی چقدمیگیرین گفت ۴وخورده ایی..همینطور هنگ بودم...
من ۱و۷۸۰دادم
من بابیمه ازمایشگاه صحتی دادم ۲تومن
ازمایشگاه خوبی نیس اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.